perjantai 1. elokuuta 2014

"Uusi" tuhkakuppi ja baaripöytä

Hei,

Mua on aina ällöttänyt ulkona oleva tuhkis, joka kuitenkin on tarpeellinen. Vanhasta kurkkupurkista kun näkyy läpi kaikki ikävästi. Yhtenä kauniina lomapäivänä päätin tuunata tuhkiksesta salonkikelpoisen.

Ei kun pesusta puhdas lasipurkki esiin ja mustaa spray-maalia päälle. Olin jostain lukenut että musta on uusi pinkki tai jotain sinne päin...

Lisäksi rusetti ympärille, niin eipä ole ruma törppö enää.

Uusi tuhkakuppi


Tuhkiksen suihkuttelu oli niin lyhyt nautinto, että mustan maalin peittävyydestä lumoutuneena katselin ympärilleni mitä muuta voisi vielä maalata. Aika moni meistä naisista tietää, että kun naisen täytyy maalata niin naisen täytyy maalata..

Sitten muistinkin, että poika oli joskus puukuorman mukana tuonut ihan kamalan peltitynnyrin. Siis aivan järkyttävän sini-valko-sinisen metallitynnyrin. Mä kritisoin tynnyrin tuomista tänne ja poika vilpittömästi katseli mua ja sanoi, että mä tarviin sen kun poltan täällä roskia. Häh. Mä siis polttaisin jossain tynnyrissä roskia ja polttaisin samalla vielä koko talon.. Juu EI.

Maalia.. mustaa ja keltaista maalia.. Ja tadaa! Hieno baaripöytä terassille oli valmis.



Se on sitten iha eri juttu tulenko koskaan notkumaan tuon baaripöydän kulmalla, mutta voihan siihen päälle laittaa vaikka kukan :-)

-Mallu-

0 kommenttia:

Lähetä kommentti